Måndag

Försov mig idag, någon som är förvånad?
Lång dag, skulle sluta halv 5, men slutade 4 som tur var..Men dagen har varit rätt lugn ändå..
Fick min födelsedagspresent av Lina och Jennifer , lite sent kanske? Menmen, tack :D

Ringde syrran, eftersom hon skulle köra upp idag, och hon klarade det, grattis grattis :P
Var med Natta, Izabelle och Therese och mamma i Haninge Centrum, åkte hem till Natta och fikade och åt hennes goda tsatsiki ;)

Runt 7 åkte jag till Länna, vad ska man annars fördriva tiden med? Hittade en Macdator, VILL HA!! Men, vad ska man få 11.000 ifrån, nån som vill ge mig ?:)

Och som ett slut på dagen , passade en kebab rätt bra.. Ja onyttigt, men det är ju gott ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är utmanad!

Här är reglerna :
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Meddelande:

SVARA PÅ FRÅGORNA NU ;)

2007-11-11 @ 17:24:00
URL: http://detharvajukul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback