Stopp!

Nu vill jag bara säga stopp.. till allt! Sakta ner tiden lite, spola den tillbaka lite..

Har inte ens börjat packa, och jag flyttar om några dagar.. not very gooooood. Jag ska..snart. Jag måste sluta tänka och agera. Visst, jag agerar väldigt mycket nu, jag är på stressnivån, precis innan den där kurvan faller. Så man skulle väl kunna säga att det går som på topp, men INTE mer nu.. stoppstopp.
Är det så fel av mig att vilja ha kanske ett samtal av dig ? Antagligen. Hursomhaver.

Trött på min huvudvärk, känns som om jag har dunkat huvudet i väggen några gånger om. Har jag dock inte, fast det inte skulle förvåna mig just nu.
Jag har fått min studentmööööössa!! Nu börjar det kännas, blandade känslor!

Jag har glömt tacka alla som var på senaste reggaetonuppvisningen! Nu tar vi nya tag, ny låt, ny koreografi, och hoppas ni kommer nästa gång :)

Har förövrigt fastnad på en låt, men vilken det är håller jag för mig själv, annars säger jag för mkt. 


Shake it! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback