yäy

Sitter och dunkar musik ur högtalarna, låter prima :)
Varit i Nacka forum och kollat runt i affärerna idag, mysigt värre. Nu sitter jag och tar det lugnt, har skickat in massa restuppgifter, skönt att ha det gjort! Har även fixat alla ämnen och fått många av dom betygsatta och jag är mer än nöjd!! Det vill säga att jag är redan klar med många ämnen! Humöret är på topp och inget kan gå fel, vad underbart livet kan vara ibland :D
Ganska slapp förmiddag faktiskt.. Satt och fikade med Kalevi och fixade provet (vilket jag klarade).. hade samtal med Anna, varför har hon helt plötsligt blivit normal ? Sedan hade jag idrott.. Var själv inne på gymmet, så det var bara att dunka på musik där med, 107,5 åt folket!
Ikväll ska jag laga mat åt min käre far..
Något negativt måste jag väl få in såklart (A) Det skulle väl vara att msn hakar upp sig lite ibland.. annars rullar allt på som aldrig förr!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Forum nacka är najs ;D

2009-03-12 @ 00:07:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Hennie

Ja visst är det! :D

2009-03-12 @ 23:05:29
URL: http://hallonsnarets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback