April april

Idag är det första april! Dock har jag inte blivit lurad, eller lurat någon snäll som jag är!

Har haft avslutning på en kurs i skolan och ätit min lärares hemgjorda äppelkaka som var jättegod! Sedan hade vi en annan lektion som var halvtråkig faktiskt. Har vilat lite när jag kom hem eftersom min rygg känns så belastad =/
Imorgon ska jag gå på middag o partyparty i Norra Sköndal, ska bli trevliiiiigt. Ska möta upp E och K i centrum och inhandla sådant som behövs tas med =)


Just nu sitter jag och en kompis och planerar om Miami eller Sunny Beach är bra resorter. Har hört att Sunny Beach inte ska vara så roligt? Även kollat på Thailand i September men det är ju en lång resa. Har iallafall Lanzarote inbokat och spikat med en annan vän vilket ska bli jätteroligt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback