Rysningar

Jaha jag kan säga att jag har haft så jävla fullt upp de senaste dagarna, som jag skrivit så är jag ju oftast hos läkare eller så, det tar så mkt kraft och ork oftast. Det som irriterar mig mest är att man ska fylla i SAMMA papper varje gång jag går in där, vilket är på 5 sidor minst. Det spelar ingen roll om jag går in en timme senare.. SUCK.

Här är ju en ganska gammal låt nu, med eminem och rihanna. Men den är så sjukt bra att jag måste nämna det. Jag får rysningar av den här musikvideon och låter för övrigt. Det är så tragiskt att det finns folk som sitter i sånna här förhållanden utan att ha styrkan att ta sig ur. Det finns..  Och ja jag vet att videon är stor men jag orkar inte fixa det just nu, gör det nästa gång jag lägger in video.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback