seg

Seg på att uppdatera? Yes i know.
Har idag lagat våfflor till ca 100 pers, så trött är väl det minsta man är. Har även lekt lite körskolelärare och tagit en tripp till huddinge och runt i dom krokarna med bil för att öva på allt man måste kunna inför en uppkörning. Jag måste säga att jag var väldans duktig som lärare, pedagogisk och allt. Förutom att jag ibland glömde bort att ha koll och tittade ut genom fönstret i mina egna tankar haha, snällt.. Men det är så grymt skönt att bara åka bil, sitta bredvid och ta det lugnt.
"Förbered vänstersväng i god tid tack!!" Haa :D
Imorgon blir det skolan, sen frisören, systemet, föra lite hos mig , tror jag ?, sedan utgång! Fredag hela veckan!! Så imorgon blir det nog inte heller nån uppdatering. Har en ny svart klänning som jag antagligen ska inviga, me like. Allt är bara plus förutom skolan då, den är väl lite seg ibland.
Imorgon har jag även medicinsk grundkurs i skolan, vilket just nu för mig är en barnlek! Mest naturkunskap och sånt som jag redan gått igenom i skolan med bra betyg ungefär. Men självklart kommer det utvecklas. Har ju psykkurser och annat skit så det går jämnt ut med svårighetsgraden. heeeh.
Nej nu är det väl dags att börja slå sig till korgs om man ska orka med en lång dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback