Söndag

Snart dags o sova för att komma upp till skolan imorgon! Har bara skola till halv 12, vilket är skönt.
Idag har jag sovit som aldrig förr, sen när jag vaknade gjorde jag typ 15 våfflor!! Det är så gott. Det är fjärde gången jag gör det sen våffeldagen, man tröttnar aldrig. Haha jag åt inte alla själv dock, då hade jag inte mått så bra tror jag.
Vad finns egentligen mer att säga. Jag har bara längtat efter att det ska regna, och nu har det gjort det! Glad :D Såg filmen Taken ikväll, den är så jävlans bra! Jag har sett den förut, men den är värd att se tusen gånger om. Tror jag har ringt halva Sverige för att tipsa om den här filmen ikväll, eller ja, inte bara det, jag har tillåme påverkat folk utomlands! Min syrra på Lanzarote gick och hyrde den direkt när jag sa att hon var tvungen att se den :D
I nästa vecka ska jag till doktorn, usch det är inte kul nångång fast man vet att det inte är farligt,utan bara är positivt, men jag gillar inte nålar på mig själv, ingen kontroll då :( Det är roligare att pierca sig eller nått, då är det ok.
Usch alltså jag mår dåligt av att bara titta på det här. HAHA.
Och på tal om ingenting så ska det göras nått imorgon som gör att jag kan se mitt resultat bättre, men vad säger jag inte. Det är en process allting, och man måste vänta viss tid för att kroppen inte är van. Då är det svårt att se nått riktigt resultat innan allt är klart. Allt är inte klart imorgon såklart, det tar lång tid innan allt ser ok ut, men det är en början till de bättre. Så jag hoppas jag inte dör eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback