Duktigt

Sist dom satte en kanyl i min arm gjorde dom fan fel. Dom har tryckt in den och nästan tryckt ut den på andra sidan?? Ser helt kaos ut nu, man blir ju lite orolig. Helt lila och blått och två hål..? Kunde nästan gjort det bättre själv..
Min kära bror väckte mig imorse för att snacka skit bara, antar jag, för vet inte ens vart han ville komma. Men det är alltid trevligt. Kanske hämnd för att jag ringde honom mitt i natten och störde efter vi hade varit ute för att se om han kom hem ordentligt? Men snäll jag är som syster =) Ska nu ringa honom igen för att försöka få med honom på middag...Dessutom skulle han tipsa mig om något.. Undrar vad?
Edit: Fem minuter senare har jag lyckats övertala honom på middag.. Taktiskt,.. THAIMAT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback