Blöö

Tänker inte ljuga, dagen suger. Idag är verkligen en sån dag.

Lektionen idag var inställd, skönt, men tråkigt att bara sitta. Det enda var att jag åkte in till stan en snabbis för råd o tips, och hjälp. Jag känner mig förövrigt lite hängig, kanske därför man känner sig låg? Men en sak jag blev förvånad över nu när praktiken är slut är att jag fick en så in i helvetes bra bedömning!?! Bedömningen gick ut på att visa från en skala hur jag utvecklats under min praktikperiod i princip, kortfattat. Alla moment som ingick fick jag från mitten i början av praktiken (vill säga typ g iaf), och nu bedömde hon ALLA moment längst uuuuupp! Otroligt förvånad faktiskt. Men bra!

Har gjort en sak för några dagar, en vecka sen, som jag har velat i flera år men aldrig gjort. Trodde aldrig jag skulle göra det heller! Jag är glad. Det kostade lite men med resultatet så - ja ALLT värt! Är glad att min mamma iallafall stöttar mig, meddans pappa helst dödar mig. Nä inte så allvarligt men han kanske inte varit så glad över det här valet vid tidigare diskussioner. Har heller inte pratat med någon om det förutom min bästa vän<3. Det vill säga, den som märker, märker :) Och har hela tiden sagt att det jag gjort inte ska göra en jääättestor radikal förändring. Kan säga att jag var nervös och pulsen uppe i 180,  och nu är jag bara allmänt hängig, fryser mestadels och ont i kroppen.


Inget sagt, vad kan de vara..?
Slutsatsen för övrigt av den här bilden var ju att den nya webbkameran SÖG!!

Nä, vad har jag gjort mer...Har fått min julklapp och en inflyttningspresent av min farmor o farfar haah, och en av sakerna hade jag kollat på =) Lite sent ute men det passar jättebra in ändå nu när jag möblerat och renoverat om allt från början. Och sen köpte jag faktiskt en film till mig själv när jag åkte och handlade som heter "Flickvänner från förr". Har pratat om att ladda ner den men blev aldrig av och nu är den köpt! Jag gillar filmer.

Och eftersom jag är ledig imorgon och bara har planer på att tvätta min bil så ska jag titta på film nu inatt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback