Medina

Har inte haft varken tid eller lust att uppdatera. Har ingenting att skriva just nu, och har så mycket att göra istället för att blogga. Det kommer i perioder liksom. Nu är det mindre än 2 veckor till sommarlovet, ska bli så skönt. Fick veta att jag hade mvg i psykologi också, så jävla glad att jag lyckas nu.
Igår var jag, Emma, Karin i Haninge centrum, sedan gjorde Daniel besök innan han skulle vidare till studion o spela in. Trevligt värre tycker jag. På kvällen drog vi och handlade och Karin stannade på middag och vi åt kladdkakeglass efter, kan det bli bättreeeeee =)

Imorgon är det skolan, sedan läkarn igen som vanligt. Sedan tror jag att jag ska gå och skaffa mig två piercingar faktiskt, som jag velat ha ett tag. Vi får se.. ;)
Medina är så sjukt bra på det dom gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback