Ojojdå

Blir helt galen statistik när man skriver nått i bloggen till skillnad frn annars ? Vart kommer alla ifrån?
Idag har jag pluggat som ett as.. Har de två sista proven imorgon för terminen! Jesus. Hur ska det gå. Det blir nog bra hoppas jag. En vecka tills lov, wohoooo..
Har alltså väldigt kort lektion imorgon, ska bara skriva prov sen ska åka hem till Dani. Han åker till Karlstad och uppträder där under hela helgen, fast ingen av oss vet vart det ligger. Den som lever får se. Vi kom fram till att de pratade Göteborska iaf? Eller Marco gjorde. Jag har inte någon koll på det.
Nä vad mer kan sägas. Dåligt jävla pissväder ja. Inte ens roligt någonstans. Har också migrän, kanske beror på vädret då?
O ni som inte vet, så har jag maaaaaassa gulliga kaninungar, ska behålla några, men jag har runt 8 till salu :D Dom är så söta..

Den här ungen ser precis ut som sin mamma, så himla söt :D Har velat ha en sån kopia länge, och nu har jag det :D GULLIG!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback