Nej fy

DET VILL INTE BLI MELLANRUM, HELVETES SKITGREJ. Usch, nu har jag jobbat arslet av mig ett tag. Folk som skryter över att dom jobbar mycket för att visa sig bättre än alla andra skrattar jag bara åt nu. TA MITT FASTA SCHEMA, och jobba 100% UTÖVER DET! Grattis till dig som sedan skryter över sina vanliga kontorstimmar eller sitter o lallar vid datorn :') Då går du upp när de flesta sover, vägarna är döda ute, inte blivit ljust än, och kommer hem nu när det är sent och natt..   Jaja nu har jag kommit till en sån där - prata av mig stund, som kommer med låååånga mellanrum. Det är ju mest för mig själv. Och det blir ju flera timmar långt också haha. Jag är förövrigt glad om jag kan försöka få en dag ledig i helgen, har skrivit i almanackan att jag MÅSTE vara ledig. Men brukar bli att man skriver, sen tänker man att det är bra att jobba ändå. Förra helgen var jag ute på en krogrunda, och ja, jag jobbade innan, nästan så man inte hinner vara ute då, men bara köra järnet när man kan. När vi skulle hem fick vi hjälpa en randomkille ute på gatan att inte ramla i vattnet för att han var så extremt full. Han ramlade dock och slog huvudet i ett stålräcke. Han svimmade och vi försökte få honom att reagera. Hursomhelst, så blev det ambulans sen. Då hade man ingen lust att fortsätta, bara lust att sätta sig i en taxi o åka hem. Vakten är ju rolig dit jag brukar gå, "inga specialerbjudanden idag, du är ju bara här EN gång i veckan, du måste vara hela helgen.." Haha.. Men brukar få gratisdricka ändå, så det lönar sig. Och gratis garderob, aldrig betalat, även fast det typ är en 20:a :P Och sen måste jag säga att jag är så otroligt trött på alla killar man träffar, vafan, det är flera gånger jag hört att jag inte lägger energi eller bryr mig om att "dejta" och allt trams, att jag lever mitt singelliv och gör precis det jag själv vill utan hänsyn. Blev sur när jag hörde det första gången, men har sen tänkt. Det är vad jag vill göra. Jag bryr mig inte om de jag har träffat, har varit som att träffa en vän. Inget mer, därför lever jag mitt singelliv, jag har ju missat massor med år att bara köra i mina egna spår. Dyker det upp, så dyker det upp, och just nu vet jag faktiskt inte själv med en viss person.. ;) Men jag har inte bråttom. Men denna person är en kopia av mig, läskigt lik honom. Just nu är vi vänner, men jag vet inte vad som kommer hända. Det måste kännas. Men jag saknar just nu, och det är positivt.. right? Jo, det jag stör mig på då, är att jag kan säga att jag skiter i vilket, jag bryr mig inte, jag gör det jag vill osv. Och passar det inte kan det vara skitsamma. Men detta fungerar inte alltid. Folk fastnar och vägrar släppa, det kan få mig att vilja spy. Har jag sagt att jag skiter i personen, så håll inte fast. "Du är känslosvall, jag är känslokall" Har varit hos mina favoriter Emma och Lennie (och lillkillen Leon) i flera dagar nu, gash, love u guys.. Så nära jag har kommit den familjen senaste månaderna..Den sötaste och charmigaste ungen jag vet. Han flörtar ständigt med mig och vill bara kramas. Skrattar och ler så fort han ser mig :) Gullegrisen. Och eftersom han blir en stooor pojke, hela ett år, så ska jag o Emma baka tårta och bullar, kommer bli gooott =) Jag går utan mina mediciner, och är i princip helt "frisk" och klarar mig. Man vet inte om framtiden, men just nu. Dock har jag några extrema abstinensbesvär som jag försöker ta mig igenom, det fungerar nog ska vi se.. Kaninerna mår prima, de blir fler o fler! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback