Inte långt kvar..

Nu är det inte långt kvar! Snart drar jag från Sverige och tillbringar två hela veckor i solen på Lanzarote! Har packat allt och sitter å väntar på att få åka...

Nu har jag inte pratat med min syrra på jättelänge.. men hon blir nog glad när vi kommer i vilket fall. Ska tatuera mig när jag kommer fram också, ska bli riktigt nice =) Ska bli så skönt att komma bort från svenska vädret, okej, det börjar ju bli bättre nu, men inget i jämförelse med Lanzarote.. Sola ska jag iallafall göra, och brun ska jag fan bli den här gången! Är iallafall min plan..

Nej nu ska jag rulla mot arlanda, ni får ha det så bra i kalla Sverige ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är iallafall glad att du är
tillbaka ditt lilla miffo,
tatueringen var skitball,
give me one! skönt att vara hemma
i kalla, regninga SCHWEDEN?
puss

2008-03-17 @ 18:03:53
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback