Jag älskar mina vänner!

Jag fick en impuls att skriva i min blogg.. vem blir inte förvånad.. :) Sen vad jag ska skriva, vet jag inte :)

Jag älskar alla mina vänner som stöttar mig genom allt jobbigt jag går igenom.. Ni ska veta att jag finns här för er också till 100%!  Även fast jag inte sköter mig i skolan som jag ska, sorry , men det SKA bli bättring :)  Jag saknar min Sanna så gryyyyyyyyyyyyymt mycket, KOM HEM NU, det räcker med att vara uppe i bergen nu! :D

Ingen som kan hjälpa mig med den här bloggen ?! Förstår att ni inte orkar läsa den ens, som den ser ut  :)
Men vafan, vad ska man göra.. kunskap kommer inte fram från ingenstans ^^


Kommentarer
Postat av: Sanna

Aaaw Älskade Sötpaaj, vet att det kommer bli bättring, men det tar dig. Stöttar dig genom skitem. vi ska klara dethär tillsammans du och jag om vi nu så ska dö under kupen. Jag är hemma nu, och vi ska leka i morgon, det vet du!
ÄLSKAR DIG SÅ OBESKRIVLIGT MYCKET, det klickade verkligen mellan oss. Inte ens döden kan skilja oss åt.

2008-01-27 @ 22:26:53
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback