Sedan babbel

Sedan måste jag ju babbla och inte bara lägga in bilder =) Var i Länna idag, kollade runt i affärerna, sedan köpte jag pizza.. underbart gott. Nu tar jag en paus från pluggandet, känns inte som om jag gör något annat, vilket är rätt jobbigt.

Var på idrotten idag, satt och pratade om Norrland och Dalarna, jag har ju en förkärlek till Dalarna, detta underbara ställe! Var längesen jag var där nu, nästan ett år sen, herregud så tiden går fort!! Måste åka upp dit snart igen. Men med vem? I sommar är det iallafall utställning i Avesta, funderar på om jag kan få med mig någon dit. Haha lycka till :)

Skänker en tanke till min älskade mormor just nu :)

Alltså.. jag är galen. Jag vet.



Kunde inte hålla mig från att lägga till en bild... ego som jag är ;D


Kommentarer
Postat av: sara

snygg bild =P

2009-04-23 @ 17:13:06
URL: http://italyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback