Vovvar

Nu har jag försökt fota lite vovar här, men med bara två armar blir det ju inte alltid lyckat. Fotat med mobilkamera, då det inte gick att fota med systemkameran när man försöker göra allt samtidigt.. Men håll till godo.


Allas vår lilla maskot. Börjar bli ruskigt fin. 



  Trött, väldigt vacker :D (Ja jag favoriserar mina hundar (A) )


Tik som inte riktigt förstått det här med att stå snyggt ännu.
Linjer från Ryssland, väldigt spännande att se hur hon utvecklas med tiden.
Har mycket att växa i = )


Jag lovar, det är fullt hus här hemma ibland!


Puss mamma:) <3

Måste avsluta med denna bild


Tjeckisk import tik. Väldigt fin färg.
Slutade tyvärr med resultatet grov patella luxation 3,dubbelsidig, på båda benen...


Ja det var lite bilder på mina yrväder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback