Eddie tillbaka

Idag fick jag tillbaka min lilla chihuahua Eddie, efter att han har varit borta i en vecka där han inte togs hand om som han skulle, tyvärr. Det roliga var att jag även hittat honom på rahlenfeldts blogg med texten "sabinas hund", vilken man inte trodde! Men nu är han tillbaka hos mig, som faktiskt äger honom, och det känns bra. :) 

Ett riktigt äventyr har han haft på bara några få dagar, flyttat till någon ny, fått vara hos andra och även varit på Pride-festivalen! Woho! Nej tacka fan för att han ligger och sover djupt efter det äventyret..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hel galet folk asså :O

Måste bara kommenterar för sakens skull sen borde du kolla in min blogg för jag har för en gångs skull skrivit om dig ;P

2009-08-03 @ 12:12:47
URL: http://jenjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback