Trött i helgen

Nu är jag så otroligt trött.. Borde egentligen sova. Men så sitter man här och nördar.. kanske för att man har en lika nördig pojkvän som sitter bredvid och gör samma sak. Nejdå.. Det blir nog att sova gott snart.

 Dansade som sagt SM i helgen. Det skulle börja runt halv 1-1 men kom igång allt för sent. Måste säga att jag inte hade så stora förväntningar och att jag blev riktigt glad att det gick så bra som det gjorde då dem andra dansat så mycket längre än mig. Det var många som deltog, trodde inte vi skulle bli så många från början men hade fel. Som sagt, tyvärr kom jag inte till final, åkte ut precis innan. Men jag kom ju iallafall en lång bit på väg. Många som åkte före, och man var lika nervös varje gång dom skulle ropa upp numrerna.. Hade verkligen inte räknat med att ens gå vidare så långt, hade inte någon klar dans som man skulle ha, utan improviserade under hela dansen. Men kan säga att jag hade ett STORT hjärnsläpp som säkert hindrade mig..

Nu ska jag dra i honom här bredvid och klaga på att jag är trött..

En väldigt bra reggaetonlåt!
Aldo y Dandy - Quema Quema
>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback