Konsten för att gå ut med hund

Konsten för att kunna gå  ut med en hund kan ibland vara rätt komplicerad. En lista över vad som ibland kan vara bra;
Ha på dig alla slags skydd.
Ha en vattentät mobil
Ha en stötdålig mobil
Ha en mörk och dominerande röst
Gör ett test på hur snabbt du kan springa

Detta vore väl nått jag borde ha funderat över. :) För några stukade fingrar, stukad fot och stukade tår, en mobil som gått i backen/snön och råkad bli sparkad på, och mig själv helt insnöad, tack vare att min hund inte ville lyssna.

Springa lös i skogen kan ju vara hur kul som helst, men varför kunde man inte komma på tidigare att man faktiskt kan springa hem igen när man inte är fastkopplad! Skit i bilvägen, här ska springas! 

Nu vet jag iallafall - jag är snabbare än min egna hund.

Kommentarer
Postat av: Linus

Haha är Eddie olydig? Kan se detta scenario i mitt huvud, får mig att små lé lite! :P

2009-03-13 @ 16:05:41
Postat av: Evelina

Haha, jag kan se det framför mig ^^

2009-03-19 @ 12:55:30
URL: http://detharvajukul.blogg.se/
Postat av: Hennie

hahah eve shhhh! :D

2009-03-19 @ 15:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback