Hösten är snart här

Ja snart är hösten påväg, börjar bli ruggigt och kallt ute..
Har jobbat hela dagen, så känner mig rätt trött... konstigt nog sover jag inte ännu, men ligger i sängen med bärbara och ska snart slå igen den och mina ögon.

Gick en kvällsrunda med Jenny också, och snackade på, som vi brukar. Usch, nej som sagt, vinterjackan blir det snart om det ska fortsätta vara såhär kallt!

Jag hoppas att morgondagen går fort...helt enkelt. =) Men å andra sidan har jag ett sånt otroligt soft jobb att jag bara ska vara glad..

Och förresten längtar jag tillbaka till Alanya, som jag inte ens skrivit att jag varit i sommar :S


Kommentarer
Postat av: Tobias

Mysigt med höst :D

2009-09-23 @ 08:28:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback