Okej

Ja okej, nu kommer det här inlägget bli långt, men allt kommer på en å samma gång. Kan ju börja med att skriva att jag vaknade nyss, tidigt och bra.. ? Igår var vi ute, träffa bland annat på Nickysthlm som var väldigt pratglad måste jag säga. Vi hade våran konversation, och måste säga att han är precis som han va i huset, kan inte stå still en sekund. Men dansa kan han! Hursomhelst. Det var ett bra ställe , men man blev lite halft ruinerad...


Bjuder på en OTROLIGT seriös bild från igårkväll :)



____________

Nu tänkte jag berätta om nått väldigt.. konstigt kanske. Jag drömde nämligen nått väldigt konstigt, inatt igen. Vet inte ens varför jag drömmer det hela tiden, det angår ju inte ens mig.. ? Men det är en som sagt nått en gång i tiden till mig som har fastnat, och nu brukar alla dessa scenarion komma upp i mina drömmar lite titt som tätt. Kanske kommer det upp hela tiden för jag tycker man är så oerhört orättvis och självisk..?
Det är det här med otrohet. Jag förstår inte varför bara. Varför är folk så otroligt fega mot sina flick/pojkvänner så att de inte vågar säga att de inte längre vill vara tillsammans med dem INNAN de går till någon annan? Det är en sådan svaghet enligt mig. Jag skulle aldrig kunna vara otrogen mot någon som jag hade starka känslor för/älskade. Och det är något jag verkligen levt efter när jag varit i ett förhållande där känslorna är riktiga.
Alltså även fast jag inte har nått med det här attt göra, även fast jag inte ens är i ett förhållande med någon så förföljer det här mig. Och det är så satans jobbigt för mina drömmer är inte nutid, på nått konstigt sätt, sen slutar dom på ett helt annorlunda sätt, fast när man vaknar tror man att det är just verkligheten. Och då tänker man *Puh det var bara en dröm* , sen kommer man på att ingen av människorna faktsikt existerar i ens liv och allt blir snurrigt.. Haha, äh vet att allt det här lät snurrigt ändå så. Släpper det.

"Varför kommer du tillbaks i mina drömmar säg"


_____________

Nu till nått helt annat. 3 jävla månader!? Hur fan gick det till ?
Varför kunde inte jag eller nån annan märkt och kommit på det här tidigare? Blir så trött ibland.
Jag har funderat, mycket. Jag tänker inte blanda in någon som är har med det här att göra.
Jag fixar det här själv, jag fixar allt själv, det ordnar sig. Jag tar mitt egna ansvar, och behöver ingen annans involvering.
Det var väl det här jag ville? Eller ?



För att avsluta mitt mils långa inlägg om mina nuvarande tankar kan jag även säga att jag vill att mina läkare ska bli klara snart med mig, jag vill ha mina mediciner så jag orkar, jag tappar mer och mer bara. Men jag är glad att jag iaf mår bra psykiskt nu när det snart är sommar..Men orkar inte kroppen och allt annat så kan man ju bli lite halvdyster ändå. KOM IGEN NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback