Jaja

Får väl ta o skriva lite också då =) Har varit borta på annan ort i några dagar, hela veckan rättare sagt, så varit lite osocial, men också skönt att komma bort ibland. Men har inte varit själv på så lång tid, att det nu känns tomt att vara hemma igen :) Är klar med skolan för den här terminen och har nu sommarlov, så skönt! Så nu sitter jag faktiskt hemma för en gångs skull och tar det lugnt, för ska upp tidigt imorgonbitti. På kvällen blir det väl utgång =) Men innan dess måste jag ordna besöket jag ska ha, sedan inhandla lite saker till mitt hem, så det blir lite ordning o reda.

Piercingarna läker som de ska tycker jag, och C mailade mig på FB häromdagen för att fråga när jag skulle in till studion igen o kolla, det blir väl nästa vecka någon gång då han tydligen va ledig tills ons. Haha han är överlycklig mest hela tiden för att det enligt honom såg så jäkla bra ut. Haha söt.. Men jag kan ju inget annat än å hålla med utan att skryta hahah. Good shit. 

Det finns egentligen inte så mycket intressant att skriva som ni märker. Jag vet bara att saker kan ändras så fort i ens liv, som det gjort nu, till det positiva. ELler ja, ännu mer positivt än innan. Man kommer till insikt med saker och både nya och gamla saker kommer in i livet igen och det känns underbart. Alla människor som finns runt mig mer än någonsin och alla roliga saker som händer och hänt på så kort tid. Utan att överdriva så är det faktiskt suveränt på hög nivå just nu. Och jag hoppas det alltid kommer vara så, ingenting ska komma ivägen för det. Sluta älta och leva livet, det lever jag efter. Visst jag tänker mycket, det har jag alltid gjort, och så är jag. Men just nu har jag lärt mig att tänka på ett ganska "smart" sätt och det underlättar väldigt mycket i min vardag. Inte för att jag har ntåt märkvärdigt som tynger mig, men ibland kan man sitta och fundera på hur saker egentligen ligger till. Jag är ganska öppen som människa, och när andra inte är det så börjar man undra. Skulle vilja ha facit till människorna jag umgås med för att veta vad dem tycker! Haaha. Nej inte alla, vissa kan jag utan och innan :) Kan till och med avsluta folks meningar, dom jag är nära. Fan vad jag ordbajsar, eller hur? Men det är riktigt skönt, för jag skriver ju inte för någon annan än mig själv egentligen, right? Jag har alltid älskat att skriva det jag känner, därför gör jag det nu.

En annan sak som inträffat i början på veckan, som gjort att jag varit borta en hel vecka, är ju helt sinnesrubbat.. HAHA. Det är så random så det inte ens existerar typ. Shit.

Jaaaa justet. Vädret idag var ju sjukt bra!! Känns som att vara utomlands!! Jag satt ute på min balkong och åt middag i solen, kvällssol/em-sol, och man känner hur värmen bara bränner =D Happy!? Big time!

Catch you on the flip side!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback