"Mitt hjärta är stängt men du kommer in som en låssmed"

Ja jag lever fortfarande, vet att ni vill att jag ska skriva nått sådär jätteroligt och intressant. Men helt ärligt, vad ska man skriva :P
Jag kom nyss hem, har varit på nån libanesisk mat/fest. Gud vet vad. Det var mestadels kyckling.. med ben. Vet ni vad jag tycker om det? :)  Bra...
Nu sitter jag och lyssnar på Medina, tänker, och smsar med min älskade vän om livets alla frågor. Vet inte vad jag ska säga.

Fick mina provsvar och jämfört det med provet innan och som min läkare säger "Intressant". På måndag får jag mina andra provsvar.. Vi får väl se. Börjar bli lagom trött på det här, är det värt det..? Jag vet inte längre. Kanske hade varit mer värt förut, ibland känns det som om jag inte orkar slutföra allt det här..? Till vilken nytta.





Japp, skittråkig är jag nu, men nu kommer samma låt upp på bloggen igen. Anledningen är att jag försökte komma på nån annan låt jag lyssnar mycket på och dela med mig av, men känner bara att det är den här jag vill dela med mig av... igen. Den är så.. hjärtskärande =D

"Det e så kallt här utan dig
men ja har lovat mig själv
tills dagen ja dör tills ja dagen ja dör
att aldrig falla tillbaks igen
att aldrig falla tillbaks igen "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback