Huä!

Nu har jag precis tränat klart, jävlar vad slut jag är.
Eller jag tränar bara ben just nu och inte överkropp. Men ändå. Det är duktigt av mig hursomhelst!



Idag har jag även gjort klart mitt projektarbete på nästan 10 sidor. Och imorgon kommer betyget för hela kursen. Vi får väl se hur det går.

Idag blev jag ganska förvånad när jag kollade vädret, det såg så soligt ut och på termometern stod det 18 grader! Helt wierd tänkte jag, och såklart så låg termometern i solen. Så flyttade på den så det blev 10 istället. Mer logiskt men mindre skönt.

Jag tycker posten har skött sig ganska bra de två sista gångerna jag beställt saker. Har bara fått vänta ca 2 dar på båda mina paket olika dagar. Det ena skulle ju ta 2-4 men jag fick det på tisdagen, alltså en dags väntan. Men nu har jag även beställt en stor PALL, med saker, och den skickades i måndags från göteborg och är ännu inte framme, man börjar ju undra vart den är.. ? Så dåligt. Och jag VET att det är posten som strular..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback