Woho.

Idag har jag gjort prov på psykologin, igår tyckte jag huvudet var helt tomt, men när jag fick provet kom allt fram igen. Skönt. Gjorde mina piercingar igår också, ja det var flera, och jag älskar dom, och även piercarn, bestämde mig just då för att gifta mig med honom.. HAH. Nä men har aldrig varit med om en piercare som varit så noga som han var, och duktig framförallt.
Nu ligger jag hemma och väntar på att dra o möta ett födelsedagsbarnet Dani o fler av dessa pojkar.
Hur bra är dom inte =) En del av dom har ju faktiskt talang för att vara ärlig! (Panetoz har ju ä ven varit på tv)
Och så kommer min älskade vän Linnea och hålla oss sällskap. Hur trevligt är inte det på en skala?
Nä nu ska jag hoppa in i duschen och röra på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback